Dixon MC1 to uchwyt mikrofonowy do zamocowania do systemu TMS Tom Mount System by Dixon. Pasuje do mikrofonów o średnicy od 3/4 "do 7/8".Uchwyt posiada gęsią szyjkę o długości 10cm. TMS to autorski system zawieszenia akcesoriów do tomów firmy Dixon, dzięki któremu do zestawu można łatwo zamocować mikrofony, tablety, smartfony, kamery Go Pro i wiele więcej bez zajmujących wiele miejsca mocowań.
Dixon MC12 to zaciskowy uchwyt mikrofonowy do zamocowania do systemu TMS Tom Mount System by Dixon. Pasuje do mikrofonów o średnicy od 3/4 "do 7/8".Uchwyt posiada gęsią szyjkę o długości 10cm. TMS to autorski system zawieszenia akcesoriów do tomów firmy Dixon, dzięki któremu do zestawu można łatwo zamocować mikrofony, tablety, smartfony, kamery Go Pro i wiele więcej bez zajmujących wiele miejsca mocowań.
Jednowarstwowy, czysty naciąg perkusyjny o rozmiarze 10". Naciągi serii Classic Clear to, przezroczyste naciągi jednowarstwowe, które można stosować na górze lub na dole dowolnego tom-tomu.
Jednowarstwowy, czysty naciąg perkusyjny o rozmiarze 12". Naciągi serii Classic Clear to naciągi, które można stosować na górze lub na dole tom-tomu. Stosowany jako naciąg uderzany tworzy otwarte, pełne brzmienie z dużą ilością ataku i długim sustainem.
Jednowarstwowy, czysty naciąg perkusyjny o rozmiarze 13". Naciągi serii Classic Clear to naciągi, które można stosować na górze lub na dole tom-tomu. Stosowany jako naciąg uderzany tworzy otwarte, pełne brzmienie z dużą ilością ataku i długim sustainem.
Jednowarstwowy, czysty naciąg perkusyjny o rozmiarze 14". Naciągi serii Classic Clear to naciągi, które można stosować na górze lub na dole tom-tomu. Stosowany jako naciąg uderzany tworzy otwarte, pełne brzmienie z dużą ilością ataku i długim sustainem.
Jednowarstwowy, czysty naciąg perkusyjny o rozmiarze 15". Naciągi serii Classic Clear to naciągi, które można stosować na górze lub na dole tom-tomu. Stosowany jako naciąg uderzany tworzy otwarte, pełne brzmienie z dużą ilością ataku i długim sustainem.
Jednowarstwowy, czysty naciąg perkusyjny o rozmiarze 18". Naciągi serii Classic Clear to naciągi, które można stosować na górze lub na dole tom-tomu. Stosowany jako naciąg uderzany tworzy otwarte, pełne brzmienie z dużą ilością ataku i długim sustainem.
Jednowarstwowy, czysty naciąg perkusyjny o rozmiarze 20" dostosowany do bębna basowego (inny profil krawędzi naciągu). Stosowany jako naciąg uderzany tworzy szeroko otwarte, pełne brzmienie z dużą ilością ataku i dość długim sustainem.
Jednowarstwowy, czysty naciąg perkusyjny o rozmiarze 22" dostosowany do bębna basowego (inny profil krawędzi naciągu). Stosowany jako naciąg uderzany tworzy szeroko otwarte, pełne brzmienie z dużą ilością ataku i dość długim sustainem.
Jednowarstwowy, czysty naciąg perkusyjny o rozmiarze 8". Naciągi serii Classic Clear to naciągi, które można stosować na górze lub na dole tom-tomu. Stosowany jako naciąg uderzany tworzy otwarte, pełne brzmienie z dużą ilością ataku i długim sustainem.
Jednowarstwowy, przezroczysty naciąg perkusyjny o rozmiarze 14", posiadający łatkę wzmacniającą Power Dot. Naciągi serii Classic Clear z technologią Power Dot są, średniej grubości naciągami, które dają szeroki, pełny dźwięk z dużą ilością ataku.
Jednowarstwowy, przezroczysty naciąg perkusyjny o rozmiarze 16", posiadający łatkę wzmacniającą Power Dot. Naciągi serii Classic Clear z technologią Power Dot są, średniej grubości naciągami, które dają szeroki, pełny dźwięk z dużą ilością ataku.
CCSN jest krystalicznie czystą, ultra-cienką (3 mil), niezwykle czułą i wrażliwą serią jednowartwowych naciągów rezonansowych.
Konstrukcja typu „Sound Curve” Aquariana pozwala znaleźć naciągowi swoje własne miejsce na krawędzi i ułatwia szybkie i łatwe strojenie werbla. Rozmiar: 10".
DEEP VINTAGE II oferuje opcję wykorzystania głębszych brzmień na współczesnych bębnach bez utraty rezonansu. Wielowarstwowy proces strojenia próżniowego Aquariana, eliminuje powietrze i dodaje głębi i trwałości tym dwóm warstwom o grubości 0.25mm każda.
DEEP VINTAGE II oferuje opcję wykorzystania głębszych brzmień na współczesnych bębnach bez utraty rezonansu. Wielowarstwowy proces strojenia próżniowego Aquariana, eliminuje powietrze i dodaje głębi i trwałości tym dwóm warstwom o grubości 0.25mm każda.
DEEP VINTAGE II oferuje opcję wykorzystania głębszych brzmień na współczesnych bębnach bez utraty rezonansu. Wielowarstwowy proces strojenia próżniowego Aquariana, eliminuje powietrze i dodaje głębi i trwałości tym dwóm warstwom o grubości 0.25mm każda.
DEEP VINTAGE II oferuje opcję wykorzystania głębszych brzmień na współczesnych bębnach bez utraty rezonansu. Wielowarstwowy proces strojenia próżniowego Aquariana, eliminuje powietrze i dodaje głębi i trwałości tym dwóm warstwom o grubości 0.25mm każda.
DEEP VINTAGE II oferuje opcję wykorzystania głębszych brzmień na współczesnych bębnach bez utraty rezonansu. Wielowarstwowy proces strojenia próżniowego Aquariana, eliminuje powietrze i dodaje głębi i trwałości tym dwóm warstwom o grubości 0.25mm każda.
DEEP VINTAGE II oferuje opcję wykorzystania głębszych brzmień na współczesnych bębnach bez utraty rezonansu. Wielowarstwowy proces strojenia próżniowego Aquariana, eliminuje powietrze i dodaje głębi i trwałości tym dwóm warstwom o grubości 0.25mm każda. Grubsza powłoka vintage jest czymś więcej niż tylko klasycznym wyglądem; spowalnia wibracje naciągu i powoduje niższe, cieplejsze brzmienie z delikatniejszym feelingiem. DV II wnosi do współczesnych bębnów prawdziwie autentyczne brzmienie tradycy
DEEP VINTAGE II oferuje opcję wykorzystania głębszych brzmień na współczesnych bębnach bez utraty rezonansu. Wielowarstwowy proces strojenia próżniowego Aquariana, eliminuje powietrze i dodaje głębi i trwałości tym dwóm warstwom o grubości 0.25mm każda.
Jednowarstwowa, seria naciągów Full Force ™ ma „wentylowany” pierścień tłumiący, przyklejony na spodzie naciągu. Pierścień tłumiący z otworami pomaga kontrolować przydźwięki i umożliwia poruszanie się naciągu wraz z pierścieniem jako całość.
Jednowarstwowa, seria naciągów Full Force ™ ma „wentylowany” pierścień tłumiący, przyklejony na spodzie naciągu. Pierścień tłumiący z otworami pomaga kontrolować przydźwięki i umożliwia poruszanie się naciągu wraz z pierścieniem jako całość.
Jednowarstwowa, seria naciągów Full Force ™ ma „wentylowany” pierścień tłumiący, przyklejony na spodzie naciągu. Pierścień tłumiący z otworami pomaga kontrolować przydźwięki i umożliwia poruszanie się naciągu wraz z pierścieniem jako całość.
Force 10 wykorzystuje dwie warstwy filmu Aquarian Nu-Brite o grubości 0,25mm, tworząc naciąg o większym ataku, większej głębi i szybszym rozkładzie. Obręcz Safe-T-Loc zapobiega ześlizgiwaniu się naciągu, a kołnierz Sound Curve zapewnia responsywne strojenie.
Force 10 wykorzystuje dwie warstwy filmu Aquarian Nu-Brite o grubości 0,25mm, tworząc naciąg o większym ataku, większej głębi i szybszym rozkładzie. Obręcz Safe-T-Loc zapobiega ześlizgiwaniu się naciągu, a kołnierz Sound Curve zapewnia responsywne strojenie.
Force 10 wykorzystuje dwie warstwy filmu Aquarian Nu-Brite o grubości 0,25mm, tworząc naciąg o większym ataku, większej głębi i szybszym rozkładzie. Obręcz Safe-T-Loc zapobiega ześlizgiwaniu się naciągu, a kołnierz Sound Curve zapewnia responsywne strojenie.
Force 10 wykorzystuje dwie warstwy filmu Aquarian Nu-Brite o grubości 0,25mm, tworząc naciąg o większym ataku, większej głębi i szybszym rozkładzie. Obręcz Safe-T-Loc zapobiega ześlizgiwaniu się naciągu, a kołnierz Sound Curve zapewnia responsywne strojenie.
Force 10 wykorzystuje dwie warstwy filmu Aquarian Nu-Brite o grubości 0,25mm, tworząc naciąg o większym ataku, większej głębi i szybszym rozkładzie. Obręcz Safe-T-Loc zapobiega ześlizgiwaniu się naciągu, a kołnierz Sound Curve zapewnia responsywne strojenie.
Jednowarstwowy, naciąg rezonansowy z serii Full Force ™ II, posiada „wentylowany” tłumiący pierścień umiejscowiony na spodzie naciągu. Pierścień kontroluje wydźwięki i posiada otwory wentylacyjne, które pozwalają pierścieniowi i naciągowi poruszać się jako całość.
Jednowarstwowy, naciąg rezonansowy z serii Full Force ™ II, posiada „wentylowany” tłumiący pierścień umiejscowiony na spodzie naciągu. Pierścień kontroluje wydźwięki i posiada otwory wentylacyjne, które pozwalają pierścieniowi i naciągowi poruszać się jako całość.
Jednowarstwowy, naciąg rezonansowy z serii Full Force ™ II, posiada „wentylowany” tłumiący pierścień umiejscowiony na spodzie naciągu. Pierścień kontroluje wydźwięki i posiada otwory wentylacyjne, które pozwalają pierścieniowi i naciągowi poruszać się jako całość.
Hi Frequency to cienki, jednowarstwowy naciąg o grubości 7 mil (1mil - 1/1000 cala) w rozmiarze 10". Zalecany do wrażliwej gry lub jako naciąg rezonansowy. Film Nu Brite wydobywa wyższe częstotliwości z bębna i daje jaśniejszą odpowiedź.
Hi Frequency to cienki, jednowarstwowy naciąg o grubości 7 mil (1mil - 1/1000 cala) w rozmiarze 12". Zalecany do wrażliwej gry lub jako naciąg rezonansowy. Film Nu Brite wydobywa wyższe częstotliwości z bębna i daje jaśniejszą odpowiedź.